1) Λόγω της εποχικότητας του προϊόντος, οι αποστολές εκτελούνται με σειρά προτεραιότητας και πραγματοποιούνται από Δευτέρα έως Πέμπτη, για τις εταιρίες ταχυμεταφορών (courier) και Δευτέρα έως Παρασκευή, για τις μεταφορικές εταιρίες.
Οι χρόνοι παράδοσης των προϊόντων ενδέχεται να αλλάξουν:
– λόγω ανωτέρας βίας
– λόγω ιδιαίτερων συνθηκών κυκλοφορίας και κυκλοφορίας γενικά
– λόγω μη διαθεσιμότητας των εμπορευμάτων, από τους προμηθευτές της επιχείρησης Bioma stores
– καθώς και με πράξη των αρχών
Οπότε δεν μπορούν συνεπώς να αποδοθούν στη εταιρεία.
Εκ των προτέρων ζητούμε συγγνώμη , σε περίπτωση που προκύψουν καθυστερήσεις κατά την παράδοση των προϊόντων. Προσπαθούμε πάντα, για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών μας.
2) Με την αποδοχή και παραλαβή του πακέτου ή με μεγαλύτερου όγκου εμπορευμάτων, συμφωνείτε για την αγορά αυτού – ών.
3) Η επιχείρηση δε φέρει ευθύνη, για τυχόν καθυστερήσεις, που οφείλονται στην εταιρία ταχυμεταφορών (courier) ή σε εταιρείες μεταφορικής.
4) Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να μην παραλάβει την παραγγελία του όταν:
– Τα υλικά συσκευασίας (χαρτοκιβώτια ή αλλά) είναι παραβιασμένα και έχουν αφαιρεθεί προϊόντα από το εσωτερικό τους.
– Η συσκευασία έχει καταστραφεί κατά την μεταφορά.
Ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει την επιχείρηση Bioma stores, με φωτογραφικό υλικό, ώστε η επιχείρηση να προχωρήσει στις δέουσες ενέργειες.
5) Διαθεσιμότητα προϊόντων
Ο Πελάτης μπορεί να αγοράσει μόνο τα προϊόντα που υπάρχουν στον ηλεκτρονικό κατάστημα, που είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα, κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας.
Δεδομένου ότι η εταιρεία (Bioma stores), έχει την δυνατότητα να αλλάζει τη διαθεσιμότητα του προϊόντος, σε πραγματικό χρόνο στο διαδίκτυο και επειδή αυτό μπορεί να προκύψει την στιγμή που ο πελάτης πραγματοποιεί την παραγγελία, σε αυτήν την περίπτωση, η επιχείρηση δεν εγγυάται τη βεβαιότητα, εκχώρησης των παραγγελιών.
Εάν η παραγγελία υπερβεί την ποσότητα που υπάρχει στην αποθήκη, ο πελάτης θα ενημερωθεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφωνικά, για την πιθανή μελλοντική διαθεσιμότητα των προϊόντων και των χρόνων παράδοσης.
6) Τρόποι αγοράς και πληρωμής
Οι παραγγελίες μπορούν να πραγματοποιούνται, είτε διάμεσου του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, είτε διαμέσου τηλεφωνικής παραγγελίας.
Ο τρόπος πληρωμής, για τους ερασιτέχνες, πραγματοποιείται με αντικαταβολή ή με κατάθεση των χρημάτων σε τραπεζικούς λογαριασμούς της επιχείρησης.
Ο τρόπος πληρωμής για τους επαγγελματίες πελάτες, είναι με αντικαταβολή για μικρού μεγέθους πακέτα (μεταφορά μέσω courier), ενώ για μεγαλύτερου όγκου (μεταφορικές εταιρίες), προκαταβολικά, σε λογαριασμούς της επιχείρησης.
7) Τα προϊόντα της επιχείρησης Bioma stores, πωλούνται μόνο για ίδια χρήση και ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η μεταπώληση τους, από ιδιώτες ή επιχειρήσεις.
8) Η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την παραγγελία κατά τις ακόλουθες περιπτώσεις:
– Εσφαλμένα και ανακριβή προσωπικά στοιχεία.
– Προηγούμενη αποτυχία αποστολής προς τον πελάτη ή αναίτια άρνηση παραλαβής από τον πελάτη κατά το παρελθόν, παρόλη την όχληση από την επιχείρηση Bioma stores ή την εταιρία μεταφορών ή ταχυμεταφορών, για παραλαβή της παραγγελίας του.
– Έλλειψη διαθεσιμότητας προϊόντων για οποιονδήποτε λόγο ή στην περίπτωση ασυμβατότητας, με τα οικονομικά συμφέροντα της επιχείρησης και τις πολιτικές της.
9) Η εταιρία φροντίζει να ελέγχει τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και να ειδοποιεί τον πελάτη σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας, αποστέλλοντας ένα μήνυμα με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το οποίο μπορεί να επεξεργάζεται από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 09:00 έως τις ώρα 17.00.
10) Αποστολή και παράδοση προϊόντων
Τα έξοδα αποστολής, χρεώνονται στον πελάτη.
Η επιχείρηση, αναλαμβάνει την υποχρέωση, να παραδίδει τα προϊόντα που παραγγέλλει ο πελάτης, σε εταιρίες ταχυμεταφορών (courier) ή μεταφορικές εταιρίες. Η διεύθυνση αποστολής των προϊόντων καθορίζετε από τον πελάτη, κατά την καταχώρηση των στοιχείων του, στην παραγγελία.
Καμία ευθύνη δεν μπορεί να αποδοθεί στην επιχείρηση Bioma stores όταν:
– η διεύθυνση αποστολής των προϊόντων είναι λανθασμένη
– η καθυστέρηση παράδοσης της παραγγελίας, οφείλετε σε εταιρίες ταχυμεταφορών (courier) ή μεταφορικές εταιρίες.
Στην περίπτωση αγορών ιδιαίτερα ογκώδους, εύθραυστου, βαρέως ή ακριβών αγαθών, τα έξοδα αποστολής και ο τρόπος αποστολής τους, ενδέχεται να υποστούν αλλαγές, που θα σας κοινοποιηθούν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Η μέθοδος πληρωμής των προϊόντων, αναγράφετε επακριβώς στην ενότητα 6.
11) Με την παράδοση των αγαθών από τον μεταφορέα, ο πελάτης υποχρεούται να ελέγξει:
– ότι ο αριθμός των δεμάτων (αριθμός των κουτιών) που παραδόθηκαν, αντιστοιχεί σε αυτόν που αναγράφεται στο έγγραφο μεταφοράς, που αποστέλλεται και με το έγγραφο παραγγελίας.
– ότι η συσκευασία είναι άθικτη:
– δεν έχει υποστεί ζημιά
– δεν έχει αλλοιωθεί, ούτε με οποιονδήποτε άλλον τρόπο αλλάξει
– τα υλικά δεσίματος και οι ταινίες συσκευασίας είναι άθικτα.
Οποιαδήποτε αμφισβήτηση, πρέπει να τεθεί αμέσως στον μεταφορέα, που πραγματοποιεί την παράδοση. Εάν δεν αναφερθεί ή δεν φωτογραφηθεί η εικόνα των προϊόντων που έχουν υποστεί ζημιά στα υλικά συσκευασίας, τότε θεωρείται ότι παραδόθηκαν σωστά.
Μόλις υπογραφεί το έγγραφο παράδοσης της εταιρίας ταχυμεταφορών (courier) ή της μεταφορικής εταιρίας, ο πελάτης, δεν μπορεί ετεροχρονισμένα να προβεί σε καταγγελία, που θα αφορά την ποιότητα μεταφοράς των προϊόντων.
12) Πώς να συμπεριφέρεστε σε περίπτωση ζημιάς της παραγγελίας σας κατά την μεταφορά
Εάν η εκφόρτωση των εμπορευμάτων, καταλήγει σε εμφανή ζημία στη συσκευασία, είναι απαραίτητο:
– ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ. Τα υλικά συσκευασίας, έχουν μικρή ζημιά, που μπορεί να μην έχει επηρεάσει τα προϊόντα της παραγγελίας σας. Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να δεχτείτε το πακέτο – α, Όμως, πριν υπογράψετε την παραλαβή, στο έγγραφο του μεταφορέα, πρέπει να γράψετε στον προβλεπόμενο χώρο ” Δέχομαι με το δικαίωμα επιφύλαξης”, περιγράφοντας λεπτομερώς, τη φύση της ζημιάς που διαπιστώθηκε μετά το άνοιγμα της συσκευασίας, πάντα με την παρουσία του μεταφορέα.
– ΑΡΝΗΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ. Η ζημιά στα υλικά συσκευασίας είναι ορατή και η κατάσταση των προϊόντων που περιέχονται σε αυτήν, έχουν ορατή, ολική ή μερική καταστροφή.
– σε όλες τις περιπτώσεις, οφείλεται να ενημερώσετε την επιχείρηση Bioma stores, για να προχωρήσει στις δέουσες ενέργειες.
13) H επιχείρηση Bioma stores, σε όλες τις παραγγελίες, εκδίδει φορολογική απόδειξη ή κατόπιν αιτήματος του πελάτη, τιμολόγιο. Οι πληροφορίες για την έκδοση του τιμολογίου, γίνεται με ευθύνη του πελάτη και δίνονται γραπτώς και ΜΟΝΟ, στην ειδική φόρμα του ηλεκτρονικού καταστήματος, της επιχείρησης Bioma stores.
Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την ακρίβεια των στοιχείων και την αυθεντικότητα τους. Καμία αλλαγή των στοιχείων ή επανέκδοση του Τιμολογίου δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί, μετά την έκδοση του.
Η έκδοση του τιμολογίου, γίνεται μόνο μετά από την κατάθεση όλου του προβλεπόμενου ποσού, σε τραπεζικούς λογαριασμούς της επιχείρησης Bioma stores.
Η εταιρία Bioma stores, αποστέλλει το τιμολόγιο ή την φορολογική απόδειξη μέσα σε φάκελο, που συνοδεύει τα προϊόντα της παραγγελίας του πελάτη.
14) Η εταιρία Bioma stores, δεν ευθύνεται για ζημιές ή απώλειες, άμεσες ή και έμμεσες, που προκύπτουν από την πώληση αγαθών και υπηρεσιών που προτείνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος www.biomastores.gr.
Eπίσης για καθυστέρηση ή και μη παράδοση του προϊόντος, ή για οποιοδήποτε άλλο γεγονός που δεν αποδίδεται άμεσα στη εταιρία.
Οποιοδήποτε δικαίωμα του Πελάτη στην αποζημίωση εξαιρείται.
15) Υποστήριξη πελατών
Η επιχείρηση Bioma stores, είναι στελεχωμένη, με εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό, με σκοπό την ενημέρωση των πελατών της, όσον αφορά τα προϊόντα και ΜΟΝΟ, που διαθέτει μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, www.biomastores.gr.
Ο πελάτης μπορεί να ενημερώνεται:
– για ορθή χρήση των υλικών, λιπασμάτων και λοιπών εφοδίων που διατίθενται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος.
– για τρόπους και μεθόδους καλλιέργειας των φυτών που διατίθενται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος.
16) Τρέχουσα νομοθεσία
Η σύμβαση πώλησης μεταξύ του πελάτη και της εταιρίας Bioma stores, συνάπτεται στην Ελλάδα και διέπεται από την Ελληνική νομοθεσία.
Για κάθε αστική και ποινική διαφορά που προκύπτει από τη σύναψη αυτής της σύμβασης, πώλησης εξ ´αποστάσεως, το αρμόδιο δικαστήριο θα είναι το δικαστήριο Έδεσσας, Νομού Πέλλας.
17) Συσκευασία των εμπορευμάτων
Η επιχείρηση Bioma stores, έχει αποστείλει εκατοντάδες χιλιάδες πακέτα, σε όλη την Ελλάδα, από το 2005.
Η εμπειρία χρόνων καθώς και η διαρκής βελτίωση των υλικών και των μεθόδων συσκευασίας, δηλώνει την πρόθεση μας, για εκμηδένιση ή την μικρότερη δυνατή πιθανότητα ζημιάς κατά την μεταφορά των προϊόντων μας.
18) Παραλαβή από τις εγκαταστάσεις μας
Είναι δυνατή η παραλαβή της παραγγελίας σας από τις εγκαταστάσεις της εταιρίας μας.
Ο πελάτης θα πρέπει να ενημερώσει τους υπεύθυνους των αποστολών, ώστε να μπορέσει να οργανωθεί και να οριστεί η ημέρα και ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας του.
Έχοντας προηγηθεί τηλεφωνική ενημέρωση, θα οριστεί ένα ραντεβού για εσάς.